1 Aralık 2015 Salı

BİRALTİBİRSİFİR ESCİSEM BLOG BULUŞMASİ

      Selam ben geldim size harika bir buluşmadan haberler getirdim :) instagramdan  büyük bir zevkle takip ettiğim blogger arkadaşlarımla tanışma fırsatım oldu. Bu tanışmanın mimarları olan escisemblog  ve biraltıbirsıfır  kocaman bir teşekkürü hakediyorlar. Çok emek vermişler ve bizi o kadar güzel ağırladılar ki tüm öpücükler güzellere :))
Ankaralı bloggerlar olarak buluşma yerimiz Melbo cafeydi. Mekan çok hoştu ve çok ferahtı. Uğrak yeri olan bu cafede harika bir gün geçirdik.
Etkinliğin şüphesiz en şirin detayı papermore 'un her bloggera özel olarak tasarladığı masa kartlarıydı ki hala başucumda duruyor. Konuşma balonlarımız ve kış temalı servislerimiz  purple events ' e ait.
Etkinlik sponsorlarımızdan olan farmona markası bize ürün göndermekle kalmayıp bizzat gelerek bize ürün kullanımı ve cilt temizliği konusunda eşsiz bilgiler verdiler. 
Kuaför salonlarında yalnızca saç spreyi ile tanıştığıredist markasının geniş ürün yelpazesi ile bu etkinlik sayesinde tanışma fırsatım oldu. Şimdilik şampuanını ve saç parfümünü denedim ve abartmıyorum bayııldıımmm.  Saç parfümünü mutlaka denemelisiniz .
Daha önce kullanmadığım ancak sevgili nesneslis 'in  'gözüm kapalı öneririm 'demesiyle ilk kullanmaya başladığım ürüHchairecare  oldu. İlk kullanımda etkisini gösterdi dersem yalan söylemiş olmam. 
Naturelkapowders'ın  sağlıklı ve doğal sebze meyve tozlarıyla eşşiz lezzetler çıkacak eminim . Görüldüğü gibi çalışmalara başlandı bile :)
Uzun zamandır büyükler için boyama kitapları oldukça meşhurdu ve tabii ki ben de bu akıma katılanlar arasındaydım. Etkinliğimizde de sevgili indigokitap bizi yalnız bırakmadı ve benim boyama kitaplarıma bir yenisi daha eklendi.
Keşke fotoğrafları görebildiğimiz gibi kokuları da alabilseydik ekrandan :) Bu şirin kesenin kokusunu almanızı çok isterdim. El emeği olan bu harika keseler için pearl homes 'a çok teşekkür ediyorum ellerinize sağlık.
Topıcream ile de bu etkinlik sayesinde tanıştım. Henüz kullanmaya başlamadım ama methini birçok blogger arkadaşımdan duyduğum için kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Splat diş macunlarını bu sıra zaten severek kullanıyordum ve biri bitmeden bir diğeri geldi .
Gardırobumu hala ilk gün ki gibi harika lavanta kokutan  askılı lavanta kokularımız da ekoz kozmetik'den . Benim nimbus sabunum da şanşıma lavantalı geldi. 
Geldik en tatlı detaylara :) Reçeller yörükali 'den uzun yollardan taa Muğla 'dan agzımızı tatlandırmaya gelmiş.Eşsiz lezzetli çikolatalarımız ise lindt çikolataya ait . Etkinliğimizin şans kurabiyeleri ise forfuncookie 'den. Tadına da hepimize çıkan birbirinden güzel fallara da bayıldııık :)




Etkinliğe katılanların bloglarını ziyaret etmeye ne dersiniz :)



5 yorum:

  1. Ellerine sağlık bir çırpıda okudum harika olmuş ❤ iyiki tanıştık seninle ❤

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim :) bencede iyiki tanıştık çok çok memnun oldum bende :) devamı da gelir inşallah

    YanıtlaSil
  3. Ellerine yorumuna sağlık😊 Tanıstıgıma cok memnun oldum

    YanıtlaSil
  4. senınde ellerıne saglık kuzucum :)) bende çok memnun oldum yine buluşalım hep buluşalım :**

    YanıtlaSil