5 Ocak 2016 Salı

MİS KOKULU POST

   


                                                                  Herkese merhaba :)
   Madame Coco 'nun  çılgın %50+ %50  indirimi devam ederken size bayılarak kullandığım bir setten bahsedeceğim.. Bu set 4 üründen oluşuyor.



                   

                                                                   Setin içeriği , 
                                                         1) Krem duş jeli 
                                                         2) Vücut losyonu 
                                                         3) Vücut spreyi
                                                         4) El kremi 
                                            
                              
 


Aslında Madame Coco 'dan daha önce kozmetik içerikli ürün almamıştım ama bunun kokusuna tek kelimeyle bayıldım :)) keşke koklayabilseniz buradan ben çok beğendim . Çok enteresandır vücut spreyinden aldığım gün denemek için bileğime sıkmıştım abartmıyorum akşama kadar durdu . Koklayıp koklayıp gezdim :)




Duştan sonra sırayla bu 3'lüyü sürünce kokuyu resmen hapsediyorsunuz bedeninize.. Açıkça söylemek gerekirse hiç beklemediğim bir performans.. 
   


İşte en sevdiğim parça.. küçük fısfıs şişelere koyup çantama atmayı planlıyorum .

                   


Son olarak el kremini sürüyor ve kokulu kokulu geziyoruz . Fiyatını da söylemeden gitmeyeyim.
 indirimsiz                            92.95 
%50+%50 indirimli hali     23.06
Şaka gibi bir fiyat değil mi? Siz de indirim bitmeden  uğrayın derim. 3 farklı çeşidi daha var belki onlardan birini beğenirsiniz ..Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Bir dahaki postta görüşmek üzere. 
Sevgiler ... 

1 yorum: